poniedziałek, 1 kwietnia 2013

WIOSENNY KONKURS Z NAGRODAMI ........ i wyniki....:)

Ogłaszam mój pierwszy wiosenny konkurs z kolorowymi nagrodami, zasady wzięcia w nim udziału są bardzo proste:

1. Napisz (POD TYM POSTEM), który z moich przepisów jest Twoim ulubionym i dlaczego...Twoja wypowiedź automatycznie potwierdzi uczestnictwo.

2.Polub przynajmniej 3 moje posty.

3. Zostań obserwatorką/em mojego bloga.

4. Powiadom innych na swoim blogu/stronie/w G+ o konkursie u mnie.

5. Koniec konkursu to 13 kwiecień, 14stego losowanie i ogłoszenie szczęśliwego zwycięzcy:))

Powodzenia Kochani:))

Jestem bardzo ciekawa Waszych wypowiedzi i tego jaką kuchnię preferujecie, tradycyjną czy raczej experymentalną?
A może również bawicie się smakiem, kolorem i dzielicie pasją gotowania tak jak ja?Wypoczywacie  gotując, czy raczej to przymus i konieczność? :)
Może jakiś mój przepis stał się Waszą inspiracją?;)

DO WYGRANIA COŚ DLA PIĘKNA I ZMYSŁÓW:
-- Zestaw do włosów z extraktem z olejku arganowego: szampon, odżywka i kuracja/olejek...kosmetyki te reperują i odbudowują zniszczone włosy, pozostawiają je błyszczące, gładkie i zdrowe...miłe produkty, sama używam:)) Wspaniała kuracja dla włosów
po zimie, sztucznym ogrzewaniu i wełnianych czapach.
-- Zestaw spinek, dzięki któremu dodacie włosom i fryzurze objętości...kilka rozmiarów, wiele możliwości.
-- Herbatka Twinings w puszcze, skład: czarnej herbaty Assam z wanilią i nutą przypraw...pyszna, aromatyczna, pachnąca, idealna na wciąż zimne wieczory lub udane poranki:)
-- Harmonijna kolekcja trzech relaxujących zapachów Ambi Pur (do kontaktu)...mmm...delikatność, wyciszenie, chwila odprężenie...zapach lata.

Powodzenia:)))
Pani Moniko - proszę o kontakt mailowy w sprawie wysyłki nagrody :)) pozdrawiam i gratuluję raz jeszcze :)

19 komentarzy:

  1. Anonimowy1/4/13

    Lubie twoje posty namiętnie i je komentuje.
    udostępniając gdzie seida i obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem Agnieszko i dziękuję...ale który przepis lubisz najbardziej i dlaczego? :) takie jest pytanie i jeden z warynków:))

      Usuń
  2. Droga Iwono...no cóż, tak swojsko to mielony, ziemniaczki i buraki, no i to zdjęcie - człowiek robi się głodny jak wilk....Ale cała reszta przepisów też jest świetna, robiłem nawet ostatnio swojej dziewczynie "Twoją" sałatkę z tuńczykiem na ciepło...najpierw mnie opierdzieliła, że to jakiś niesprawdzony przepis i rybę marnoję...ale pózniej tak szamała, że pół mojej porcji zjadła... Cieszyłem się bo to pierwsza rzecz którą zrobiłę i już mam zamówienie na ten speciał co drugi dzień....a Natalia robi jutro bagietkę z Twojego przepisu i buszuje po Twojej stronie co dnia. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, fajnie jest zarazić Kogoś swoja pasją...cieszę się, że salatka z tuńczykiem tak Wam zasmakowała:)) Bagietkę też polubicie...pozdrawiam

      Usuń
  3. Hej...zglaszam sie..jestem fanem Twojego bloga...jedno danie,ale wszystko mi sie podoba: indyk pieczony z maslem - musi byc 1klasa i flaki z wolowina w domowym chlebku...pieczen z jajkiem tez swietnie wyglada...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że są przepisy i dania które utkwiły Ci w pamięci. Co do indyka - to tak, jest pyszny:) Fajnie, że nie tylko Panie zaglądają na blogi z kulinarne ;)Pozdrawiam

      Usuń
  4. Co tu dużo pisać...wszystko pyszne...szaszłyki z miodem i musztardą...robiłam a lubię słodycz w mięsie...rewelacja. Pulpety jak berety też mi się podobają, ale faworytem jest...cycuszek z flakami :DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe...no tak, ten cycuszek z flakami ma wzięcie na moim blogu ;) Dziękuję Elu za wypowiedz i udział w zabawia:))
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Witaj Iwono jestem fanka twojej przepysznej kuchni, uwielbiam to co gotujesz, niezwykle dobierasz smaki, to jest to co kocham jesc, mialam juz okazje sprobowac piers z kurczaka z dodatkiem curry, rodzynkami i brzoskwinia i naprawde jest wysmienita, polecam ten przepis, najbardziej zakochalam sie we flaczkach z wolowinka poniewaz uwielbiam polaczenie tego razem a ten chlebku smakuje fantastycznie, na obiadek mam zamiar zrobic twoj nowy przepis skrzydelka 30 smakow gdyz wygladaje rewelacyjne to jest cos, co ucieszy moja rodzinke, Iwono pozdrawiam cie cieplutko, kocham twoje przepisy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzooo się cieszę i dziękuję za tyle miłych słów, fajnie jest czytać, że "Ktoś" kosztuje tego samego, lubi podobne smaki i jeszcze zachwyca się tymi samymi przepisami i moimi propozycjami. Pozdrawiam i witam w konkursie:)) Powodzenia:)

      Usuń
    2. Gratuluję raz jeszcze wygranej i proszę o mailowy kontakt, pozdrawiam :) iwaaona@gmail.com

      Usuń
  6. Ja nie musze brac udzialu w konkursie ale napisze ze uwielbiam Twoje przepisy. Dzisiaj robie ten z rukola, pomidorkami i mozarella bo uwielbiam wloskie klimaty. Swietne zdjecia, az chce sie jesc wiec dzieki Bogu, ze nie jestem na diecie:)Gratulacje , bede zagladc tu czesciej..usciski od starek kolezanki ze szkoly sredniej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejjjjj...ale się cieszę, że jestes tu, moja armia się powieksza...hehe :))
      A tak powaznie, to miło bardzo, że przepisy sie podobają:) Buziole i witam w konkursie:))

      Usuń
  7. Ja uwielbiam PRZYNAJMNIEJ połowę Twoich przepisów, więc należy mi się nagroda, no przynajmniej herbatka he he :)))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe...14stego losowanie i ogłoszenie wyników:) za Wszystkich 3mam kciuki, ale niestety nagroda jest tylko jedna :))

      Usuń
  8. witam, boze jak ja sie bardzo ciesze, nie spodziewalam sie ze moge wygrac konkurs, Iwono skontaktuje sie z toba mailem, raz jeszcze dziekuje i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również się cieszę, gratulacje :))) Pozdrawiam i mam nadzieję, że "nagroda" się przyda :)

      Usuń
  9. Witam jeszcze raz, wlasnie dzis dostalam paczke od ciebie Iwono, bardzo fajne te kosmetyki, napewno mi sie przydadza, dziekuje ci bardzo jako fanka twojego bloga, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzooo się cieszę, że paczka dotarła:)))) Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na mojego bloga w każdej wolnej chwili:)

      Usuń