sobota, 30 marca 2013

DIP Z HOUMOUSU DO ...WSZYSTKIEGO:)...PRZEPYSZNY...

Smak tego dipu pokochałam od pierwszego kęsa...aksamitny, gładki i oprawiony w subtelny,  ale i wyrazisty aromat szczypiorku...palce lizać nie wycierać powiadam ;)...hehe

Składniki:
- 4 łyżki houmousu
- 1 łyżka jogurtu naturalnego lub gęstej/dobrej śmietany... ( ja dodaję - creme fraiche..mmm..)
- 1-2 łyżki posiekanego szczypiorku
- szczypta soli i pieprzu

Składniki łączymy ze sobą i gotowe...dip jak ta lala:))
Idealny do warzyw: marchewki (uwielbiammm), papryki, ogórka, selera naciowego, chlebka naan...do krakersów...

Pyszna i zdrowa przekąska na każdą okazję:)

Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do subskrybowanie mojego bloga:))

Buziaki:*

2 komentarze:

  1. Ja zawsze wcinam humuska z selerem naciowym i pieczywem czosnkowym...nieboooo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak, pyszny jest ...ja ukachałam go z marchewą :))

      Usuń