środa, 26 grudnia 2012

TANGLE TEEZER/ CHARLES WORTHINGTON/ ANDREW BARTON czyli WYCZESANY TEMAT ;)

W pielęgnacji naszych włosów WIELKĄ rolę odgrywają szczotki i grzebienie... zle dobrane akcesoria, przyniosą nam niestety więcej szkody niż pożytku...i żadna maseczka, odżywka, czy olejek nie pomoże...włosy będą kiepskie, a z tygodnia na tydzień stan ich będzie się pogarszał... Oto wyczesane akcesoria, które pomagają okiełznać naszą czuprynę...dodam, że nie istnieje szczotka/grzebień idealna/y ....ale jeśli musimy wybrać, to wybierzmy mniejsze zło :))


TANGLE TEEZER w wersji kompaktowej (od lewej) i tradycyjnej (prawa strona)

Szczotka ma ciekawy kształt, jest świetnie wyprofilowana, bardzo dobrze leży w dłoni, posiada dwie długości giętkich ząbków, które doskonale wygładzają włosy i delikatnie rozczesują każdy kołtun....Mam ją od roku, na początku byłam do niej dość sceptycznie nastawiona, gdyż różni się od tradycyjnych szczotek z rączkami...i tu miło się zaskoczyłam, przyzwyczaja do siebie, skraca rozczesywanie splątanych włosów...świetna dla osób żyjących w pośpiechu ;)
*pamiętajmy ,oby zawsze leżała na brzuszku, nigdy na ząbkach!


Wersja kompaktowa TANGLE TEEZER jest mniej praktyczna, dużo mniejsza, nie jest tak wyprofilowana i wygodna w użyciu jak tradycyjny "duży" model...bywa, że wypada z ręki podczas czesania....Posiada również dwie długości giętkich ząbków.
Plus: szczotka jest zamykana-idealna do torebki!
Minus: chyba ten mini rozmiar...


Szczotka (CharlesWorthington), posiadam ją kilka lat, mam do niej duży sentyment... zdecydowanie tak dobra jak Tangle Teezer....delikatna, skuteczna...dobrze rozczesuje, nie szarpie, wygładza...zdecydowanie godna polecenia:)) 


(ANDREW BARTON)...Grzebień do zadań specjalnych;)
"Gęsta" strona świetna do perfekcyjnego wyczesywania włosów podczas obcinania końcówek.
 Szeroka natomiast, idealna do dokładnego i równomiernego rozprowadzania odżywki lub maski na naszych włosach :))

2 komentarze:

  1. ja niedawno odkryłam szczotkę z naturalnego włosia i jestem z niej bardzo zadowolona
    mam długie włosy i sporym problemem było rozczesywanie ich
    teraz problem jest mniej uciążliwy ;)))

    szczotka TANGLE TEEZER zainteresowała mnie bardzo, chyba powinnam ją mieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie polecam tradycyjną wersję TANGLE TEEZER, ponieważ mała jest bardziej słodkim gadzetem do torebki ;)

      Usuń